چند نکته مهم در انتخاب ، سرویس و تعمیر پکیج
چند نکته مهم در انتخاب ، سرویس و تعمیر پکیج

چند نکته مهم در انتخاب ، سرویس و تعمیر پکیج

بدون دیدگاه

پکیج به دستگاهی گفته می‌شود که وظیفه‌ی گرم کردن آب برای رساندن به رادیاتورها و تامین آب گرم مصرفی منزل را برعهده دارد. در گذشته برای ساختمان‌ها بیشتر از موتورخانه استفاده میشد اما با گذشت زمان و ترویج آپارتمان‌نشینی از سیستم های گرمایشی نوین مانند پکیج استفاده می‌شود. برخلاف موتورخانه، پکیج ها فضای کمتری را در خانه‌ها اشغال می‌کنند و علاوه‌بر ایمنی بالاتر، مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهند.

در صورتی که موقع خرید پکیج، بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنید احتمال کمتری دارد که به تعمیرات پکیج نیاز پیدا کنید. اما با توجه به اینکه پکیج نیز مانند باقی تاسیسات منزل دچار فرسودگی و خرابی می‌شود، ممکن است هر ساعت شبانه‌روز نیاز به تعمیر پکیج شبانه روزی، تعمیر پکیج، تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج گلدیران، تعمیر پکیج بوتان، تعمیرات پکیج ایساتیس، و سرویس پکیج داشته باشید و لازم باشد به دنبال تعمیرکار پکیج بگردید. به همین خاطر می‌بایست از لیست قیمت خدمات پکیج، هزینه تعمیر پکیج، هزینه سرویس پکیج و تعرفه تعمیرات پکیج آگاه باشید. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر هزینه تعمیر پکیج می‌پردازیم.

انواع پکیج بر هزینه تعمیر پکیج موثر است

پکیج‌ها دو نوع دارند: پکیج دیواری و پکیج زمینی. هر دو نوع این پکیج‌ها نیز به چند دسته‌ی پکیج گاز سوز، پکیج گازوئیل‌ سوز و پکیج برقی تقسیم می‌شوند. پکیج زمینی معمولا برای متراژهای وسیع‌تر استفاده می‌شود. پکیج گازوئیل سوز اغلب خارج از واحد مسکونی، مثلا در زیرزمین یا انباری، نصب می‌گردد. پکیج گاز سوز نسبت به پکیج برقی هزینه‌ی کمتری را بابت مصرف انرژی به خود اختصاص می‌دهد و برای مصرف‌کننده به‌صرفه‌تر است. هر نوع از انواع پکیج نیاز به سرویس پکیج دارند. ببنابراین برای تعمیر پکیج زمینی و تعمیر پکیج دیواری نیاز به تعمیرکار پکیج خواهید داشت. هزینه تعمیر پکیج دیواری با هزینه تعمیر پکیج زمینی معمولا متفاوت است.

برند پکیج بر قیمت سرویس پکیج تاثیر دارد

تولیدکننده‌های متنوعی به ساخت پکیج می‌پردازند و برای تعمیر پکیج هرکدام از این برندها باید به سراغ تعمیرکار پکیج متخصص آن برند بروید. تفاوتی ندارد به دنبال تعمیر پکیج در قم می‌گردید، یا تعمیرکار پکیج کرج یا تعمیر پکیج تهران؛ به هر حال می‌بایست به دنبال تعمیرکار پکیج ماهر باشید.

برای مثال برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور باید به سراغ تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور بروید. برای تعمیر پکیج بوتان و سرویس پکیج بوتان باید به دنبال تعمیرکار پکیج بوتان باشید. برای تعمیرات پکیج گلدیران باید به دنبال یک تعمیرکار پکیج باشید که تعمیر پکیج دیواری گلدیران هم انجام دهد. برای تعمیرات پکیج ایساتیس باید به دنبال تعمیرکار پکیج ایساتیس باشید. برای تعمیرات پکیج مرکوری می‌بایست به دنبال تعمیرکار پکیج مرکوری باشید.

برای تعمیر پکیج آریستون، تعمیر پکیج ال جی، تعمیر پکیج اخگر، تعمیرات پکیج تاچی، تعمیر پکیج روکا، تعمیرات پکیج سونیه دوال، تعمیر پکیج جنرال، تعمیر پکیج فرولی، تعمیر پکیج لورچ، تعمیرات پکیج کالدا ونزیا، تعمیر پکیج ناوین، تعمیرات پکیج رادیانت، تعمیر پکیج ایرفو به دنبال تعمیرکار پکیج و سرویسکار پکیج متخصص بگردید و به نرخ اتحادیه تعمیر پکیج هم توجه داشته باشید.

انواع سفارش سرویس پکیج بر هزینه سرویس پکیج تاثیر دارد

تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را بیاید و به اصطلاح عیب یابی پکیج را انجام دهد و سپس بعد از تعمیر پکیج به سراغ سرویس کلی پکیج برود. هرچه دوره سرویس پکیج دیواری را منظم‌تر انجام دهید، کمتر احتیاج به تعمیرات پکیج خواهید داشت. اگر نشانه‌هایی مانند روشن نشدن پکیج، سرد بودن آب پکیج، گرم نشدن رادیاتور یا شوفاژ، چکه کردن آب از رادیاتور، خاموش شدن پی در پی پکیج، ریست شدن ترموستات پکیج، و بوی بد پکیج را مشاهده کردید یعنی موعد سرویس پکیج سر رسیده است.

تعمیرات پکیج و ایرادات آن اغلب شامل این خدمات می‌شوند:

  • هواگیری پکیج
  • شستشوی پکیج
  • اسید شویی پکیج (اسید شویی مبدل اصلی و اسید شویی مبدل ثانویه)
  • گرم نشدن آب پکیج
  • عیب یابی کد خطای پکیج
  • خرابی فندک پکیج
  • خرابی ترموستات پکیج
  • رسوب گیری پکیج
  • خرابی شیر تخلیه پکیج

تعویض قطعات پکیج بر اجرت تعمیرات پکیج تاثیر دارد

یکی از مهم‌ترین وظایف تعمیرکار پکیج علاوه‌بر تعمیرات پکیج حرفه‌ای و سرویس پکیج دقیق، تعویض قطعات معیوب و خراب پکیج است. گاهی به دلیل خرابی یکی از قطعات پکیج نیاز به تعویض قطعات پکیج خواهید داشت (برای مثال تعویض ترموکوبل پکیج و تعویض شیر تخلیه پکیج). به همین خاطر یکی دیگر از عواملی که بر هزینه تعمیر پکیج تاثیر دارد، هزینه خرید قطعات پکیج خواهد بود.

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
این فیلد را پر کنید

فهرست